Din kurv0
GRATIS FRAGT over 399 DKK
GRATIS GAVEINDPAKNING
BØRNEPENGEKREDIT

FAQ - ofte stillede spørgsmål

Spørgsmål om handel hos Sovedyret

Jeg er ny kunde - hvordan handler jeg ?

Vi har gjort det så nemt for dig som overhovedet muligt. Du finder den (eller de) varer du vil bestille, klikker på knappen "Læg i kurven" - herefter ender den i indkøbskurven. Find "Indkøbskurven" øverst til højre og klik på "Til kassen". Herinde skal vi bruge dine informationer om, hvor varen skal sendes til. Til sidst skal du have dine kortoplysninger klar. Nu er varene på vej til dig.

Er det sikkert at handle hos Sovedyret ?

Vi går meget op i sikker handel. Læs her mere om hvordan. Når du går til tjek ud og gerne vil betale, bliver du automatisk omdirigeret til en sikker server hos ePay. Du betaler igennem ePays sikre server - en server der er krypteret med SSL (Secure Socket Layer)-kryptering. Den tekniske sikring betyder, at Sovedyret ikke kan se dine kreditkort oplysninger - heller ikke engang ePay. Det er krypteret i totalt uforståelig kode.

Det giver dig den største sikkerhed og er fuldt ud godkendt af Nets.

Har Sovedyret en butik ?

Nej, vi har ikke en fysisk butik, vi er "kun" en webbutik. Vi tilbyder dog at du kan hente din vare ved "bagdøren". Bor du i nærheden af Kibæk / Sdr Felding, skal du være velkommen forbi og hente. Du bestiller først på nettet (vælger "Henter selv" i levering), og så sender du bare en mail eller skriver i kommentarfeltet om hvornår du gerne vil hente.

Kan jeg ringe til Sovedyret ?

Vi foretrækker en mail på hej@sovedyret.dk, da vi er nogle travle bier, men du kan ringe på 22590016. Tager vi den ikke, har vi nok travlt med lige at pakke nogle varer. Læg en besked, så ringer vi helt sikkert tilbage, så hurtigt som muligt.

Gratis gaveindpakning
Min vare er en gave, kan jeg vedlægge et kort ?

Ja - det kan du tro. Vi elsker at pakke gaver ind og skrive personlige kort. Det er også noget vi gør helt gratis for dig. Vi bruger et kort med sovedyrets logo på, men skriver med en pæn skrift på kortet. Husk at skrive din hilsen i kommentarfeltet, og gerne om det er en bandit eller prinsesse vi skal pakke ind til, da det ikke altid er nemt at se.

Bemærk: Sengerande, Puslepuder , ammepuder, madrasser og Senge pakkes ikke ind - gavepapiret går simpelthen i stykker under fragten.

 

Sådan her ser det kort ud, som din ønskehilsen kommer på:

Sovedyret postkort

Spørgsmål om varer hos Sovedyret

Jeg vil gerne vide mere om varen

Vi har forsøgt at beskrive vores varer, så grundigt så muligt, mangler du alligevel oplysninger om en vare, skriv da til Camilla (hun er eksperten på det område) på hej@sovedyret.dk- så vil hun svare så godt som muligt på dine spørgsmål om varen. Kan hun ikke svaret, tager hun straks fat i leverandøren - vi lader dig ikke gå herfra uden den rigtige viden.

Varen er udsolgt - får I flere af dem ?

Det kan vi ikke svare præcist på. Nogle varer kan være udgået fra leverandørens sortiment, og så kan vi ikke få flere hjem. Der kommer dog ind imellem varer retur (børn har det jo med at få den samme gave flere gange) - og så kan du være heldig at den kommer igen. Du kan også tilmelde dig vores nyhedsbrev (se nederst i venstre hjørne), og følge med i når nye og gamle produkter kommer på lager. Det er også muligt at skrive din mail adresse under det givne produkt, så får du automatisk en E-mail når vi igen har varen på lager.

Jeg købte en vare, som nu er blevet nedsat - får jeg differencen tilbage ?

Det sker (heldigvis for dig) at nogle af vores varer bliver sat ned, men vi kan desværre ikke kompensere dig, hvis du har købt en vare der efterfølgende bliver sat ned.

Spørgsmål om fragt og levering

Kan jeg hente varen hos Sovedyret ?

Ja -  Du kan aftale med os på hej@sovedyret.dk, hvilke varer du skal bruge og hvornår du vil komme forbi i Sdr Felding og hente varen. Du kan også skrive i kommentarfeltet, at du gerne selv vil hente dine varer.

Hvor lang leveringstid har Sovedyret ?

Vi bestræber os på at sende samme dag som du ligger bestillingen. Det gør, at du kan være heldig allerede at have varen dagen efter - men det kommer an på bestillingstidspunktet og Postdanmark eller GLS. Skal vi sende til udlandet, er det lidt sværere at svare på, men vi sender så hurtigt vi kan.

Hvad skal jeg betale i fragt ?

Den er helt og aldeldes gratis for ordre over 399 kr. Vi har altså GRATIS FRAGT over 399 kr. For ordre under de 399 kr, koster det kun 29 kr i fragt.  

Skal der leveres til andre lande end Danmark, Sverige eller Norge med flere, kan du vælge dit land i kurven, og fragtprisen tilskrives her. Er du i tvivl om noget, kan du med fordel kontakte os, skriv til hej@sovedyret.dk.

Hvilke lande leverer I til ?

Vi sender som udgangspunkt gerne varer til hele verden. Skriv gerne til os, hvis dit land ikke kan vælges i kurven, under "vælg land". For lande udenfor Danmark betales der altså en dyrere fragt end de 29 kr det koster i Danmark under 399 kr.

Hvis jeg får leveret i udlandet, skal jeg så betale told ?

Du skal betale told og afgifter, hvis der leveres til et land udenfor EU. Det er udgifter du selv skal betale for. Der er meget varierende regler for told, så kontakt dit lokale toldmyndighed.

Kan jeg få leveret til mit arbejde eller erhversadresse?

Du kan sagtens få leveret til dit arbejde . Du skriver blot først dit eget navn og adresse i felterne, derefter vælger du "anden leverings adresse". Her skriver du firmanavnet + ATT: og erhversadressen, så leveres pakken på denne adresse.

Spørgsmål om min ordre

Jeg har bestilt, kan jeg ændre min ordre ?

Hvis vi ikke har pakket og sendt endnu, kan du godt få ændret din ordre. Skynd dig at sende en mail på hej@sovedyret.dk, eller ring på 22590016.

Har du stadig ikke fundet svaret på dit spørgsmål ?

Det beklager vi meget, ovenstående er det vi indtil videre har været ude for. Skriv en mail til Camilla på camilla@sovedyret.dk, så vender vi hurtigst muligt tilbage.

Fandt du ikke det produkt du søgte?
Kontakt os på hej@sovedyret.dk eller 22 59 00 16.